КОНКУРС ЗА ИЗБОР СТРУЧЊАКА - КОНСУЛТАНАТА - 30. мај 2012 године.
30.05.2012.На основу члана 6. Финансијског уговора („Унапређење објеката правосудних органа“) између Републике Србије и Европске инвестиционе банке, број ФИН/Серапис Н 2009-0405 од 20. октобра 2011. године, који је Законом о потврђивању Финансијског уговора („Унапређење објеката правосудних органа“) између Републике Србије и Европске инвестиционе банке („Службени гласник РС - Међународни уговори“, бр. 1/2012), ратификован 2. марта 2012. године од стране надлежног органа Републике Србије,
Републикa Србијa
MИНИСТАРСТВО ПРАВДЕ
Београд,
оглашава
КОНКУРС ЗА ИЗБОР СТРУЧЊАКА - КОНСУЛТАНАТА
I Предмет конкурса је избор стручњака - консултаната који ће у сарадњи са представницима Министарства правде и Европске инвестиционе банке пружати консултантске услуге и радити на спровођењу Пројекта „Унапређење објеката правосудних органа“ у циљу пружања подршке Министарству правде Београд, Немањина 22-26.
II Пружање консултанских услуга на радним местима:
1. ИЗВРШИЛАЦ ЗА ПОСЛОВЕ УГОВАРАЊА Јединица за управљање Пројектoм „Унапређење објеката правосудних органа“ - 1 извршилац
Опис послова:
- Координира и врши послове на добијању сагласности и дозвола за градњу, решавању имовинско правних послова везаних за пројекат, и при томе сарађује са Министарством, државним органима и органима локалне самоуправе; проверава усклађеност аката којима се уређују имовинско-правни односи везани за област инвестиција;
- Припрема уговоре, утврђује правну усклађеност уговора; проверава правну усклађеност и исправност уговорених права и обавеза; проверава усклађеност и исправност документације при закључивању уговора; проверава исправност уговора, и других аката који се односе на јавне набавке, инвестиције, и опремање;
- Прати извршење уговорних обавеза и предузима правне радње за раскид закључених уговора, као закључивање анекса уговора;
- Учествује у спровођењу поступака јавних набавки за потребе пројекта и ЈУП и прати реализацију истих;
- Активно учествује у пословима од значаја за рад ЈУП у целини;
- Даје стручна мишљења из своје надлежности на тендерску документацију;
- Обезбеђује усклађеност уговора који се закључују за потребе пројекта и њихову реализацију са важећим законским и подзаконским актима РС уз примену и поштовање смерница и процедура ЕИБ;
- Обавља стручне послове у складу са Уговором, релевантним законима РС и процедурама ЕИБ, при чему штити интересе Министарства правде и пројекта, који чини програм инвестиција одређен од стране Министарства правде у периоду од 2011-2015. године, који се састоји од укупно 16 подпројеката опремања, реконструкције и изградње објеката за правосуђе широм Србије;
- Обавља све друге послове и поступа по налогу руководиоца ЈУП, председника Комисије и чланова Комисије;
За свој рад одговоран је руководиоцу ЈУП и Комисији.
Услови: Стечено високо образовање из научне области Правне науке на студијама другог степена (дипломске академске студије – master, специјалистичке академске студије, специјалистичке струковне студије), односно на основним студијама у трајању од најмање четири године; најмање 5 година радног искуства у струци; знање енглеског језика (читање/писање/конверзација) и познавање рада на рачунару.
2. ТЕХНИЧКИ СЕКРЕТАР Јединица за управљање Пројектoм „Унапређење објеката правосудних органа“ - 1 извршилац
Опис послова:
- Обавља све врсте комуникација са странкама и ангажованим лицима у ЈУП у циљу правовремене размене информација; прима и шаље факсове, пошту и електронску пошту; врши пријем странака, стара се о набавци канцеларијског материјала; обавља дактилографске послове, фотокопира материјале;
- Обавља канцеларијско пословање ЈУП и задужена је за законито поступање са документацијом; води деловодник предмета, књигу долазне и одлазне поште; припрема и односи материјале у архиву Министарства и стара се о интерној архиви ЈУП, врши пријем и експедицију поште, израђује извештаје о стању и токовима документације, прима, прегледа, распоређује, евидентира и доставља акта и пројектна документа у рад;
- Припрема материјале за учешће на састанцима, организује састанке у ЈУП и води записнике са састанака; стара се о потписивању аката и записника и води евиденције од значаја за рад; обавља послове везане за припрему службених путовања извршилаца послова у ЈУП;
- Води матичне и друге евиденције из области радних односа, припрема потврде и уверења; обрађује документацију здравственог и пензијско-инвалидског осигурања (пријаве и одјаве извршиоца послова надлежном фонду); припрема податке за обрачун и исплату накнада извршиоца послова; води евиденцију радног ангажовања извршиоца послова у ЈУП, обрађује пријаве кандидата по огласима за ангажовање у ЈУП; води и ажурира базу података о извршиоцима послова у ЈУП; припрема статистичке показатељe о извршиоцима послова;
- Израђује појединачна правна акта у вези са остваривањем права, обавеза и одговорности извршиоца послова у ЈУП, израђује и спроводи процедуре у поступку избора извршиоца послова у ЈУП, израђује уговоре из области ангажовања извршиоца послова и прати извршења уговорених обавеза и предузима правне радње за раскид уговора;
- Израђује документацију за службена путовања, прековремени рад и води евиденцију о истим; учествује у изради акта којим се утврђује унутрашње уређење и систематизују радна места и других аката;
- Даје стручна мишљења из своје надлежности на тендерску документацију;
- У свом раду штити интересе Министарства правде и пројекта, који чини програм инвестиција одређен од стране Министарства правде у периоду од 2011-2015. године, који се састоји од укупно 16 подпројеката опремања, реконструкције и изградње објеката за правосуђе широм Србије.
- Обавља све друге послове и поступа по налогу руководиоца ЈУП, председника Комисије и чланова Комисије;
За свој рад одговоран је руководиоцу ЈУП и Комисији.
Услови: Средња стручна спрема у четворогодишњем трајању; знање енглеског језика (читање/писање/конверзација) и познавање рада на рачунару (МS Office).
III Напомена: Све активности и послови на наведеним радним местима обављаће се у складу са важећим законским и подзаконским актима РС уз примену и поштовање смерница и процедура ЕИБ.
IV У изборном поступку проверавају се: познавање процедура Европске инвестиционе банке – усмено; познавање рада на рачунару; знање енглеског језика – усмено или увидом у сертификат или други доказ; вештина комуникације – усмено.
V Остали општи услови за рад на свим радним местима: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса није престајао радни однос због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
VI Место рада:
Београд, Немањина 22-26.
VII Адреса на коју се подносе пријаве:
Министарство правде, 11 000 Београд, Немањина 22-26, са назнаком: „за конкурс за избор стручњака-консултаната“.
VIII Лице задужено за давање обавештења:
Јована Грујић, тел: 011/ 2646-929.
IX Рок за подношење пријава: рок за подношење пријаве је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања конкурса у „Службеном гласнику Републике Србије.“
X Докази који се прилажу уз пријаву на конкурс: пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оверена фотокопија радне књижице; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци. Кандидат са положеним правосудним испитом подноси доказ о положеном правосудном испиту.
Уколико се уз пријаву на конкурс прилаже фотокопија доказа, иста мора бити оверена у општинском односно градском органу управе или суду. Пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној у општинском односно градском органу управе или у суду, као и непотпуне, неразумљиве, неблаговремене и недопуштене пријаве биће одбачене.
XI Процењено време трајања консултанских услуга је до 1 годинe, уз могућност продужења уговора до 5 година у зависности од успешности обављања послова и задатака стручњака-консултаната, пословних потреба и расположивих финансијских средстава.
XII Провера оспособљености, знања и вештина: Са кандидатима чије су пријаве благовремене, потпуне, јасне, уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за оглашено радно место провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку обављаће се:
- дана 13. јуна 2012. године у 10 часова, сала IV спрат, службене просторије Министарства правде, Београд, Немањина бр. 22-26. О тачном датуму и времену учесници конкурса ће бити благовремено обавештени телефонским путем на контакт бројеве које наведу у својим пријавама.
XII Детаљан опис радних задатака и послова које ће стручњаци-консултанти обављати налази се на web site Министарства правде : www.mpravde.gov.rs
Опис послова: Прати и предлаже мере за унапређење сарадње јединица локалне самоуправе са јединицама локалне власти других земаља; припрема анализе и информације ради сагледавања односа јединица локалне самоуправе са јавним предузећима; прикупља и обрађује податке везане за локалне изборе и конституисање органа власти у општинама и градовима; прикупља и анализира податке везане за организацију и рад органа аутономних покрајина, градова и општина и за остваривање односа између републичких органа и органа локалне самоуправе и припрема извештаје; остварује сталну сарадњу са управним окрузима у вези са питањима од интереса за рад Сектора и обавља друге послове по налогу помоћника министра.