KONKURS ZA IZBOR STRUČNjAKA - KONSULTANATA

27.04.2012.

Na osnovu člana 6. Finansijskog ugovora („Unapređenje objekata pravosudnih organa“) između Republike Srbije i Evropske investicione banke,  broj FIN/Serapis N 2009-0405 od  20. oktobra 2011. godine,  koji je Zakonom o potvrđivanju Finansijskog ugovora („Unapređenje objekata pravosudnih organa“) između Republike Srbije i Evropske investicione banke („Službeni glasnik RS - Međunarodni ugovori“, br. 1/2012), ratifikovan 2. marta 2012. godine od strane nadležnog organa Republike Srbije,

Republika Srbija

MINISTARSTVO PRAVDE

Beograd,

oglašava

 

 

KONKURS

ZA IZBOR STRUČNjAKA - KONSULTANATA


I  Predmet konkursa je izbor stručnjaka - konsultanata koji će u saradnji sa predstavnicima Ministarstva pravde i Evropske investicione banke pružati konsultantske usluge i raditi na sprovođenju Projekta „Unapređenje objekata pravosudnih organa“ u cilju pružanja podrške Ministarstvu pravde Beograd, Nemanjina 22-26.

II Pružanje konsultanskih usluga na radnim mestima:

1.  RUKOVODILAC  JEDINICE ZA UPRAVLjANjE PROJEKTOM, Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“  - 1 izvršilac 

Opis poslova:                      

  • Predstavlja i zastupa JUP, u odnosu  na Ministarstvo pravde (u daljem tekstu: Ministarstvo), institucije države i lokalne samouprave,  Evropsku investicionu banku i tehničku pomoć EIB i druge učesnike u projektu;
  • Stara se o zakonitosti rada JUP i odgovara za zakonitost rada JUP;
  • Rukovodi projektom i organizuje rad JUP u skladu sa planom realizacije projekta i procedurama projekta;
  • Organizuje i koordinira rad JUP;
  • Održava poslovne odnose i organizuje potrebne komunikacije sa EIB, tehničkom pomoći EIB, direktorima izvođača radova, ispručiocima opreme i davaocima usluga;
  • Inicira sastanke učesnika na projektu, investitora i drugih zainteresovanih strana po pitanjima od značaja za ishod projekta;
  • Vrši kontrolu realizacije projekta u svim njegovim fazama;
  • Vrši nadzor i kontrolu sprovođenja ugovornih obaveza radi obezbeđenja kvalitetne realizacije projekta;
  • Rešava probleme po pitanjima kordinacije, rasporeda i prioriteta u poslovima na projektu;
  • Donosi uputstva i druga akta  za postupanje u upravljanju, nadzoru i kontroli projekta radi postizanja ciljeva projekta;
  • Predlaže Ministarstvu pravilnike i planove, periodične i završne izveštaje o realizaciji projekta, kao i izveštaje o radu JUP;
  • Predlaže Ministarstvu neophodne izmene u planovima realizacije projekta u pogledu obima, vremena i troškova;
  • Izveštava i izvršava odluke Ministarstva, predsednika Komisije  i članova Komisije;
  • Stara se za izradu predloga izveštaja za potrebe organa Vlade, Ministarstva, Skupštine i EIB i
  • Predlaže izmene u organizaciji i ovom pravilniku u cilju unapređenja kvaliteta rada JUP;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  važećim propisima i procedurama EIB i štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je Komisiji.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti Pravne nauke na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; položen pravosudni ispit; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; najmanje 3 godine radnog iskustva na rukovodećim pozicijama; sposobnost  i iskustvo poslovne komunikacije sa rukovodiocima; sposobnost vođenja tima i održavanja dobrih međuljudskih odnosa, izražena komunikativnost; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (MS Office).

 

2. ARHITEKTA PROJEKTA Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“  - 1 izvršilac 

Opis poslova:

  • Organizuje, koordinira i prati izvršenje svih poslova iz oblasti arhitekture (projektantskih i izvođačkih) u procesu planiranja, izrade planova, projektovanja i izgradnje u toku projekta;
  • Pregleda crteže i dokumentaciju idejnog i glavnog projekta i daje završne komentare i predloge sa strane investitora na predložena rešenja iz oblasti arhitekture;
  • Koordinira rad i sarađuje sa izabranim davaocima usluga za izradu tehničke dokumentacije, ekspertima koje je angažovala Tehnička pomoć EIB, krajnji korisnik i/ili tehnička kontrola u cilju uspešnog završetka faze izrade projektne dokumentacije;
  • Izveštava o svom mišljenju na predložena projektna dokumenta i koordinira izradu zajedničkog stava svih učesnika u projektu za oblast arhitekture, a u slučaju spora daje tehničko obrazloženje predloga koji je najbolji za investitora u odnosu na svrhu, sredstva i vreme;
  • Učestvuje u izradi i kontroli tenderske dokumentacije za izgradnju u skladu sa međunarodnim procedurama, posebno u delu koji se odnosi na oblast arhitekture,
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • Daje stručna mišljenja na ponude za izgradnju koje se odnose na oblast arhitekture na zahtev rukovodioca JUP;
  • Vrši kontrolu realizacije projekta u oblasti arhitekture u pogledu kvaliteta, obima, vremena i troškova direktnim uvidom na gradilištu;
  • Izveštava koordinatora podprojekta i direktora sektora o realizaciji dela projekta za koji je odgovoran;
  • Daje obrazloženo mišljenje u slučaju potrebe za bilo kakvom promenom u toku gradnje, a koja se odnosi na oblast arhitekture;
  • Prati procedure poverljivosti podataka prema procedurama i zakonima EU i Republike Srbije i stara se da ne dođe do sukoba interesa;
  • Sarađuje i prima savete od strane Tehničke pomoći EIB u cilju napretka projekta i jačanja kapaciteta JUP;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  važećim propisima i procedurama EIB i štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije.

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.

              

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti arhitekture na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; najmanje 3 godine iskustva u struci; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (AutoCad, 3DS max, MS Office).

 

3. INŽENjER PROJEKTA Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“   - 1 izvršilac  

Opis poslova:

  • Organizuje, koordinira i prati izvršenje svih poslova u procesu planiranja, izrade planova, projektovanja i izgradnje u toku projekta;
  • Pregleda crteže i dokumentaciju idejnog i glavnog projekta i daje završne komentare i predloge na predložena rešenja;
  • Koordinira rad i sarađuje sa izabranim davaocima usluga za izradu idejnog i glavnog projekta, ekspertima koje je angažovala Tehnička pomoć EIB, krajnji korisnik i tehnička kontrola u cilju uspešnog završetka faze izrade projektne dokumentacije;
  • Izveštava o svom mišljenju na predložena projektna dokumenta i koordinira izradu zajedničkog stava svih učesnika u projektu, a u slučaju spora daje tehničko obrazloženje predloga koji je najbolji za investitora u odnosu na svrhu, sredstva i vreme;
  • Učestvuje u izradi i kontroli tenderske dokumentacije za izgradnju;
  • Vrši kontrolu realizacije projekta u pogledu kvaliteta, obima, vremena i troškova direktnim uvidom na gradilištu;
  • Izveštava rukovodioca JUP o realizaciji dela projekta za koji je odgovoran;
  • Daje obrazloženo mišljenje u slučaju bilo koje promene u toku gradnje;
  • Prati procedure poverljivosti podataka prema procedurama i zakonima EU i Republike Srbije i stara se da ne dođe do sukoba interesa;
  • Sarađuje i prima savete od strane Tehničke pomoći EIB u cilju napretka projekta i jačanja kapaciteta JUP ;
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  Ugovorom, relevantnim zakonima RS i procedurama EIB, pri čemu štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.

            

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti Elektrotehničkog  inženjerstva na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; licenca odgovornog projektanta i odgovornog izvođača radova -Inženjerske komore Srbije; najmanje 3 godine iskustva u struci; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (MS Office).

 

4. GRAĐEVINSKI INŽENjER PROJEKTA  Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“  - 1 izvršilac  

Opis poslova:

  • Organizuje, koordinira i prati izvršenje svih poslova u procesu planiranja, izrade planova, projektovanja i izgradnje u toku projekta;
  • Pregleda crteže i dokumentaciju idejnog i glavnog projekta i daje završne komentare i predloge sa strane investitora na predložena rešenja;
  • Koordinira rad i sarađuje sa izabranim davaocima usluga za izradu idejnog i glavnog projekta, ekspertima koje je angažovala Tehnička pomoć EIB, krajnji korisnik i tehnička kontrola u cilju uspešnog završetka faze izrade projektne dokumentacije;
  • Izveštava o svom mišljenju na predložena projektna dokumenta i koordinira izradu zajedničkog stava svih učesnika u projektu, a u slučaju spora daje tehničko obrazloženje predloga koji je najbolji za investitora u odnosu na svrhu, sredstva i vreme;
  • Učestvuje u izradi i kontroli tenderske dokumentacije za izgradnju;
  • Vrši kontrolu realizacije projekta u pogledu kvaliteta, obima, vremena i troškova direktnim uvidom na gradilištu;
  • Izveštava rukovodioca JUP o realizaciji dela projekta za koji je odgovoran;
  • Daje obrazloženo mišljenje u slučaju bilo koje promene u toku gradnje;
  • Prati procedure poverljivosti podataka prema procedurama i zakonima EU i Republike Srbije i stara se da ne dođe do sukoba interesa;
  • Sarađuje i prima savete od strane Tehničke pomoći EIB u cilju napretka projekta i jačanja kapaciteta JUP i
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  Ugovorom, relevantnim zakonima RS i procedurama EIB, pri čemu štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.           

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti Građevinskog inženjerstva na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; najmanje 3 godine iskustva;  znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (MS Office).

 

5. IZVRŠILAC ZA JAVNE NABAVKE Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“  - 1 izvršilac

Opis poslova:

  • Priprema planove za javne nabavke iz sredstava EIB;
  • Predlaže, organizuje i odgovoran je za sprovođenja postupaka javnih nabavki  u skladu sa  važećim propisima, procedurama EIB i Vodičem za nabavke Banke zasnovan na EU Direktivama (posebno Direktivi „2004/18/EC“);
  • Pruža podršku ostalim članovima tima vezano za uslove međunarodnih finansijskih institucija;
  • Priprema različite izveštaje za EIB i Ministarstvo;
  • Organizuje i prati sprovođenje zakonskih, podzakonskih akata koji se odnose na spovođenje javnih nabavki dobara, usluga i radova;
  • Obezbeđuje usklađenost svih aktivnosti sa politikom EIB i odredbama Ugovora;
  • Analizira potrebe u vezi javnih nabavki, učestvuje u sprovođenju postupka javnih nabavki pripremom potrebnih obrazaca (izrada obrazaca odluka, rešenja, konkursne dokumentacije itd.), daje smernice i stručna uputstva u postupku javnih nabavki;
  • Sastavlja šestomesečni i godišnji izveštaj o radu JUP;
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • Obezbeđuje i odgovoran je za primenu Preporuka OECD Radne grupe za finansijske aktivnosti;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  Ugovorom, relevantnim zakonima RS i procedurama EIB, pri čemu štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.               

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti Pravne nauke na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; najmanje 3 godina rada na projektima; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (MS Office).

 

6. IZVRŠILAC ZA POSLOVE UGOVARANjA Jedinica za upravljanje Projektom  „Unapređenje objekata pravosudnih organa“  - 1 izvršilac   

Opis poslova:

  • Koordinira i vrši poslove na dobijanju saglasnosti i dozvola za gradnju, rešavanju imovinsko pravnih poslova vezanih za projekat, i pri tome sarađuje sa Ministarstvom, državnim organima i organima lokalne samouprave; proverava usklađenost akata kojima se uređuju imovinsko-pravni odnosi vezani za oblast investicija;
  • Priprema ugovore, utvrđuje pravnu usklađenost ugovora; proverava pravnu usklađenost i ispravnost ugovorenih prava i obaveza; proverava usklađenost i ispravnost dokumentacije pri zaključivanju ugovora; proverava ispravnost ugovora, i drugih akata koji se odnose na javne nabavke, investicije, i opremanje;
  • Prati izvršenje ugovornih obaveza i preduzima pravne radnje za raskid zaključenih ugovora, kao zaključivanje aneksa ugovora;
  • Učestvuje u sprovođenju postupaka javnih nabavki za potrebe projekta i JUP i prati realizaciju istih;
  • Aktivno učestvuje u poslovima od značaja za rad JUP u celini;
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • Obezbeđuje usklađenost ugovora koji se zaključuju za potrebe projekta i njihovu realizaciju sa važećim zakonskim i podzakonskim aktima RS uz primenu i poštovanje smernica i procedura  EIB;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  Ugovorom, relevantnim zakonima RS i procedurama EIB, pri čemu štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.

            

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti Pravne nauke na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru.

                                   

7.  IZVRŠILAC ZA EKONOMSKO-FINANSIJSKE POSLOVE  Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“  - 1 izvršilac

Opis poslova:

  • Obavlja poslove su skladu sa odredbama Ugovora;
  • Priprema predlog periodičnih i godišnjih finansijskih izveštaja koji se odnose na JUP, izrađuje planove programe i izveštaje o radu iz delokruga JUP;
  • Izrađuje planska akata sa finansijskim elementima za  projektnu realizaciju i rad JUP i  prati finansijski aspekt projektne realizacije u cilju pripreme godišnjeg budžeta; 
  • Prati izvršenje po ekonomskim klasifikacijama iz budžeta, kao i izvršenje plaćanja i preuzetih obaveza za svaku projektnu komponentu;
  • Proverava ispravnost ugovora, finansijskih dokumenata koji se odnose na javne nabavke, investicije, i opremanje;
  • Kontroliše troškove JUP, prati rokove finansijskih obaveza;
  • Predlaže mere osiguranja u vezi sa projektom i stara se da mere osiguranja (bankarske garancije i druge mere) budu aktivne;
  • Prima i evidentira ulazne račune, evidentira izlazne račune, vrši kontrolu primljenih faktura;
  • Priprema dokumentaciju za plaćanje svih rashoda i izdataka; vrši obračun naknada za izvršioce poslova, obračun poreza i doprinosa i izradu poreskih prijava, popunjava prateće obrasce radi dostavljanja Poreskoj upravi i Fondu PIO i vrši obračun PDV;
  • Izrađuje operativne izveštaje o novčanim tokovima, izrađuje rešenja i zahteve za prenos sredstava i učestvuje u izradi izveštaja o radu JUP;
  • Kontroliše ispravnost računovodstvene dokumentacije i uklađenost sa procedurama, važećim propisima i ugovorima;
  • Vrši odlaganje, čuvanje i arhiviranje finansijske dokumentacije; učestvuje u usaglašavanju stanja u poslovnim knjigama Ministarstva; vodi obračun i unos matičnih podataka (šifarnici), vodi sve potrebne pomoćne evidencije;
  • Proverava usklađenost obavljenih poslovnih transakcija sa finansijskim planom i propisima;
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • Obezbeđuje i odgovoran je za primenu Preporuka OECD Radne grupe za finansijske aktivnosti;
  • Obavlja stručne poslove u skladu sa  Ugovorom, relevantnim zakonima RS i procedurama EIB, pri čemu štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije;
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.

               

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti Ekonomske nauke na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine; najmanje 3 godine iskustva u struci; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (MS Office).

                                   

8. TEHNIČKI SEKRETAR Jedinica za upravljanje Projektom „Unapređenje objekata pravosudnih organa“ - 1 izvršilac 

Opis poslova:

  • Obavlja sve vrste komunikacija sa strankama i angažovanim licima u JUP u cilju pravovremene razmene informacija; prima i šalje faksove, poštu i elektronsku poštu; vrši prijem stranaka, stara se o nabavci kancelarijskog materijala; obavlja daktilografske poslove, fotokopira materijale;
  • Obavlja kancelarijsko poslovanje JUP i zadužena je za zakonito postupanje sa dokumentacijom; vodi delovodnik predmeta, knjigu dolazne i odlazne pošte; priprema i odnosi materijale u arhivu Ministarstva i stara se o internoj arhivi JUP, vrši prijem i ekspediciju pošte, izrađuje izveštaje o stanju i tokovima dokumentacije, prima, pregleda, raspoređuje, evidentira i dostavlja akta i projektna dokumenta u rad;
  • Priprema materijale za učešće na sastancima, organizuje sastanke u JUP i vodi zapisnike sa sastanaka; stara se o potpisivanju akata i zapisnika i vodi evidencije od značaja za rad; obavlja poslove vezane za pripremu službenih  putovanja izvršilaca poslova u JUP;
  • Vodi matične i druge evidencije iz oblasti radnih odnosa, priprema potvrde i uverenja; obrađuje dokumentaciju zdravstvenog i penzijsko-invalidskog osiguranja (prijave i odjave izvršioca poslova nadležnom fondu); priprema podatke za obračun i isplatu naknada izvršioca poslova; vodi evidenciju radnog angažovanja izvršioca poslova u JUP, obrađuje prijave kandidata po oglasima za angažovanje u JUP; vodi  i ažurira bazu podataka o izvršiocima poslova u JUP; priprema statističke pokazatelje o izvršiocima poslova;
  • Izrađuje pojedinačna pravna akta u vezi sa ostvarivanjem prava, obaveza i odgovornosti izvršioca poslova u JUP, izrađuje i sprovodi procedure u postupku izbora izvršioca poslova u JUP, izrađuje ugovore iz oblasti angažovanja izvršioca poslova i prati izvršenja ugovorenih obaveza i preduzima pravne radnje za raskid ugovora;
  • Izrađuje dokumentaciju za službena putovanja, prekovremeni rad i vodi evidenciju o istim; učestvuje u izradi akta kojim se utvrđuje unutrašnje uređenje i sistematizuju radna mesta i drugih akata;
  • Daje stručna mišljenja iz svoje nadležnosti na tendersku dokumentaciju;
  • U svom radu štiti interese Ministarstva pravde i projekta, koji čini program investicija određen od strane Ministarstva pravde u periodu od 2011-2015. godine, koji se sastoji od ukupno 16 podprojekata opremanja, rekonstrukcije i izgradnje objekata za pravosuđe širom Srbije.
  • Obavlja sve druge poslove i postupa po nalogu rukovodioca JUP, predsednika Komisije i članova Komisije;

Za svoj rad odgovoran je rukovodiocu JUP i Komisiji.             

 

Uslovi: Srednja stručna sprema u četvorogodišnjem trajanju; znanje engleskog jezika (čitanje/pisanje/konverzacija) i poznavanje rada na računaru (MS Office).

III  Napomena: Sve aktivnosti i poslovi na navedenim radnim mestima obavljaće se  u skladu sa važećim zakonskim i podzakonskim aktima RS uz primenu i poštovanje smernica i procedura  EIB.

IV  U izbornom postupku proveravaju se: poznavanje procedura Evropske investicione banke – usmeno; poznavanje rada na računaru; znanje engleskog jezika – usmeno  ili uvidom u sertifikat ili drugi dokaz; veština komunikacije – usmeno.                   

V Ostali opšti uslovi za rad na svim radnim mestima: državljanstvo Republike Srbije; da je učesnik konkursa punoletan; da učesniku konkursa nije prestajao radni odnos zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

VI Mesto rada:
Beograd, Nemanjina 22-26.

VII  Adresa na koju se podnose prijave:
Ministarstvo pravde, 11 000 Beograd, Nemanjina 22-26, sa naznakom: „za konkurs za izbor stručnjaka-konsultanata“.

VIII Lice zaduženo za davanje obaveštenja:
Jovana Grujić,  tel: 011/ 2646-929.

IX Rok za podnošenje prijava: rok za podnošenje prijave je 8 dana i počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja konkursa u „Službenom glasniku Republike Srbije.“

X Dokazi koji se prilažu uz prijavu na konkurs: prijava sa biografijom i navodima o dosadašnjem radnom iskustvu; original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu; original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih; overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; overena fotokopija radne knjižice; original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci. Kandidat sa položenim pravosudnim ispitom podnosi dokaz o položenom pravosudnom ispitu.

Ukoliko se uz prijavu na konkurs prilaže fotokopija dokaza, ista mora biti overena u opštinskom odnosno gradskom organu uprave ili sudu.
Prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi u originalu ili fotokopiji overenoj u opštinskom odnosno gradskom organu uprave ili u sudu, kao i nepotpune, nerazumljive, neblagovremene i nedopuštene prijave biće odbačene.

XI Procenjeno vreme trajanja konsultanskih usluga je do 1 godine, uz mogućnost produženja ugovora do 5 godina u zavisnosti od uspešnosti obavljanja poslova i zadataka stručnjaka-konsultanata, poslovnih potreba i raspoloživih finansijskih sredstava.

XII Provera osposobljenosti, znanja i veština: Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, potpune, jasne, uz koje su priloženi svi potrebni dokazi i koji ispunjavaju uslove za oglašeno radno mesto provera osposobljenosti, znanja i veština kandidata u izbornom postupku obavljaće se:

- dana 15. maja 2012. godine u 10 časova, sala IV sprat, službene prostorije Ministarstva pravde, Beograd, Nemanjina br. 22-26. O tačnom datumu i vremenu učesnici konkursa će biti blagovremeno obavešteni telefonskim putem na kontakt brojeve koje navedu u svojim prijavama.

XII Detaljan opis radnih zadataka i poslova koje će stručnjaci-konsultanti obavljati nalazi se na web site  Ministarstva pravde : www.mpravde.gov.rs

Opis poslova: Prati i predlaže mere za unapređenje saradnje jedinica lokalne samouprave sa jedinicama lokalne vlasti drugih zemalja; priprema analize i informacije radi sagledavanja odnosa jedinica lokalne samouprave sa javnim preduzećima; prikuplja i obrađuje podatke vezane za lokalne izbore i konstituisanje organa vlasti u opštinama i gradovima; prikuplja i analizira podatke vezane za organizaciju i rad organa autonomnih pokrajina, gradova i opština i za ostvarivanje odnosa između republičkih organa i organa lokalne samouprave i priprema izveštaje; ostvaruje stalnu saradnju sa upravnim okruzima u vezi sa pitanjima od interesa za rad Sektora i obavlja druge poslove po nalogu pomoćnika ministra.

 

НАЈАВЕ
ЛИНКОВИ
ЛИНКОВИ
  • TOK PREDMETA
ЛИНКОВИ
ЛИНКОВИ
ЛИНКОВИ